Дата народження: 02 червня 1987 року
Освіта:
Вища
У 2009 році закінчила Бердянський державний педагогічний університет імені
Поліни Осипенко за спеціальністю: Математик. Вчитель математики та
економіки.
Загальний стаж: 15 років.
Місце роботи: Бердянська гімназія №3 «Сузір’я»
Посада: заступник директора з НВР,вчитель математики та інформатики
Кваліфікаційна категорія: вчитель вищої категорії, вчитель-методист
Моє професійне кредо:
"Учитель не
той, хто вчить, а той у кого вчаться"
- пізнавати, діяти, спілкуватись, жити;
- будувати роботу на позитивних емоціях вчителя і учня;
- розвивати, навчати, виховувати одночасно;
- максимально враховувати індивідуальні здібності учнів;
- всебічно розвивати творчі здібності дітей;
- не давати готові знання , а вчити добувати їх;
- формувати свідому, активну особистість та громадянина.
Моє педагогічне кредо:
"Навчати та виховувати так, щоб у кожному
дитячому серці запалити вогник пізнання, мислення та добра"
Моє творче кредо:
"Ідеал у самому тобі.
Перешкоди до його досягнення, знову-таки, в тобі. Твій стан - це той матеріал,
із якого ти маєш створити цей ідеал".
Моє життєве кредо:
"Ніколи не може бути бажання без прагнення його втілити.
Але для цього ви маєте єдине що в нас є,- це час!
Кожен з нас – це те, що він зумів зробити зі своїм часом
Той, хто прагне, зробить більше за того, хто може".
Дата народження: 02 червня 1987 року
Освіта:
Вища
У 2009 році закінчила Бердянський державний педагогічний університет імені
Поліни Осипенко за спеціальністю: Математик. Вчитель математики та
економіки.
Загальний стаж: 15 років.
Місце роботи: Бердянська гімназія №3 «Сузір’я»
Посада: заступник директора з НВР,вчитель математики та інформатики
Кваліфікаційна категорія: вчитель вищої категорії, вчитель-методист
Моє професійне кредо:
"Учитель не
той, хто вчить, а той у кого вчаться"
- пізнавати, діяти, спілкуватись, жити;
- будувати роботу на позитивних емоціях вчителя і учня;
- розвивати, навчати, виховувати одночасно;
- максимально враховувати індивідуальні здібності учнів;
- всебічно розвивати творчі здібності дітей;
- не давати готові знання , а вчити добувати їх;
- формувати свідому, активну особистість та громадянина.
Моє педагогічне кредо:
"Навчати та виховувати так, щоб у кожному
дитячому серці запалити вогник пізнання, мислення та добра"
Моє творче кредо:
"Ідеал у самому тобі.
Перешкоди до його досягнення, знову-таки, в тобі. Твій стан - це той матеріал,
із якого ти маєш створити цей ідеал".
Моє життєве кредо:
"Ніколи не може бути бажання без прагнення його втілити.
Але для цього ви маєте єдине що в нас є,- це час!
Кожен з нас – це те, що він зумів зробити зі своїм часом
Той, хто прагне, зробить більше за того, хто може".
Дата народження: 02 червня 1987 року
Освіта:
Вища
У 2009 році закінчила Бердянський державний педагогічний університет імені Поліни Осипенко за спеціальністю: Математик. Вчитель математики та економіки.
Загальний стаж: 15 років.
Місце роботи: Бердянська гімназія №3 «Сузір’я»
Посада: заступник директора з НВР,вчитель математики та інформатики
Кваліфікаційна категорія: вчитель вищої категорії, вчитель-методист
Освіта:
У 2009 році закінчила Бердянський державний педагогічний університет імені Поліни Осипенко за спеціальністю: Математик. Вчитель математики та економіки.
Загальний стаж: 15 років.
Місце роботи: Бердянська гімназія №3 «Сузір’я»
Посада: заступник директора з НВР,вчитель математики та інформатики
Кваліфікаційна категорія: вчитель вищої категорії, вчитель-методист
Моє професійне кредо:
"Учитель не
той, хто вчить, а той у кого вчаться"
- пізнавати, діяти, спілкуватись, жити;
- будувати роботу на позитивних емоціях вчителя і учня;
- розвивати, навчати, виховувати одночасно;
- максимально враховувати індивідуальні здібності учнів;
- всебічно розвивати творчі здібності дітей;
- не давати готові знання , а вчити добувати їх;
- формувати свідому, активну особистість та громадянина.
- будувати роботу на позитивних емоціях вчителя і учня;
- розвивати, навчати, виховувати одночасно;
- максимально враховувати індивідуальні здібності учнів;
- всебічно розвивати творчі здібності дітей;
- не давати готові знання , а вчити добувати їх;
- формувати свідому, активну особистість та громадянина.
Моє педагогічне кредо:
"Навчати та виховувати так, щоб у кожному
дитячому серці запалити вогник пізнання, мислення та добра"
Моє творче кредо:
"Ідеал у самому тобі. Перешкоди до його досягнення, знову-таки, в тобі. Твій стан - це той матеріал, із якого ти маєш створити цей ідеал".
Моє життєве кредо:
"Ніколи не може бути бажання без прагнення його втілити.
Але для цього ви маєте єдине що в нас є,- це час!
Кожен з нас – це те, що він зумів зробити зі своїм часом
Той, хто прагне, зробить більше за того, хто може".
"Ідеал у самому тобі. Перешкоди до його досягнення, знову-таки, в тобі. Твій стан - це той матеріал, із якого ти маєш створити цей ідеал".
Моє життєве кредо:
"Ніколи не може бути бажання без прагнення його втілити.
Але для цього ви маєте єдине що в нас є,- це час!
Кожен з нас – це те, що він зумів зробити зі своїм часом
Той, хто прагне, зробить більше за того, хто може".
Немає коментарів:
Дописати коментар